Kundetilfredshed er en del af vores image

Sharp Center Aarhus har altid haft høj kundetilfredshed gennem markedets bedste service som målsætning. Etableringen af vores egen effektive serviceafdeling med højt kvalificerede medarbejdere/serviceteknikere er et resultat af denne kunderettede tankegang og firmaprofileringen på Muslingevej.

Vi holder, hvad vi lover

Vores erfaring fra kundeundersøgelser er, at hvis servicen ikke holder, vil det uvilkårlige ressourcespild, der er en følge af dette, skabe stor frustration. Derfor holder vi altid, hvad vi lover og yder service af høj kvalitet. Vores kundeundersøgelser afspejler dette og hjælper os med at indfri vores kunders forventninger til deres fulde tilfredshed.

Det bedste kan blive endnu bedre

Her kan du se resultatet af tilfredshedsundersøgelsen fra 2015.

Vi er en virksomhed i stadig vækst og udvikling, både internt i Egå og udadrettet mod kunderne. Derfor bruger vi ikke en flot kundeundersøgelse til at hvile på laurbærrene. Tværtimod.

Med respons fra 45 % af vores aktive installationer og et resultat, der afspejler en stigende tilfredshed i forhold til kundeundersøgelsen fra 2013, har vi bekræftet vores egen tese om, at det bedste kan blive endnu bedre. Vi er glade og stolte over resultatet, hvor 99,38 % som minimum fik indfriet deres forventninger. Vi vil fremadrettet aktivt vedblive at være vores kunders foretrukne samarbejdspartner inden for kopi, print- og dokumenthåndtering.

Se tilfredshedsundersøgelsen

SHARP CENTER AARHUS – NÅR ALTING ER MULIGT

Læs mere om